Love of My Life

Posted by BizMind | Wednesday, December 26, 2007 | | 4 comments »

4 comments

  1. Anonymous // February 8, 2008 at 6:42 PM  

    Hahaha!!! Tawa-a nako, abi nako nga si Britney Spears ang imong love of your life...

  2. BizMind // February 10, 2008 at 7:05 PM  

    Mao ba. Hehehe. Bitaw silang tanan anaa sa akong kasingkasing. Avid fan man sad ko ni Britney Spears.

    Tuod, daghang salamat sa imong pagduaw sa akong balayan.

    Feel free to visit anytime you want. Or you can subscribe to RSS o through e-mail so that you will not miss my post.

    Labyog, Bisaya!

  3. Unknown // May 12, 2009 at 3:41 AM  

    hmmmm murag kaila lagi ko nimo.... taga bitaugan ka noh? garcia-hernandez? anang ka ni nong pio noh?

    wow... lingaw ko imong blog... hehehe anak diay ko ni elay ug ni roger sa lungsodaan... kaila ka?

  4. BizMind // May 12, 2009 at 9:30 AM  

    Sakto ka, Mayen!

    Daghan salamat sa imong pagbisita sa gamay natong gingharian sa cyberspace.

    Kaila kaayo ko sa imong Mama ug Papa. Suod man mi kaayo labi na kay iyaan nako sa ig-agawan ang imong Mama Elay. Pagulong man ang kagikan sa akong lola ug sa Jamero ang akong lolo.

    Komosta na man ang imong mga ginikanan karon? Naa sila karon sa Garcia? Pangomosta n'ya ko nila. Kahinumdom ko sa Grade III nga usa ko sa mga paboritong tinun-an sa imong Mama.